ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Η ΑΛΙΚΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ)

Ιωάννινα Απρίλιος 2015

Περιγραφή Έργου

Σχολείο: 1 ΕΠΑΛ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ,Τάξη: Β Πληροφορικής

Σχολική χρονιά: 2014-2015

 Υπεύθυνοι καθηγητές: ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ΓΚΑΝΙΑΤΣΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ,   ΞΥΔΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ, ΤΖΙΜΑΣ ΕΥΑΓΕΛΟΣ, ΤΣΙΜΑΚΗΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ

  Email επικοινωνίας: stergiosa@sch.gr

 

 Ομάδα μαθητών :

 Χαράλαμπος

 Τζένιο,

 Νότης : Ορέστης Μέρος Β'

 Βασίλης, Παναγιώτης 

 Κασσιανή : Αλίκη. Μέρος Β'

 Βαγγέλης : Ορέστης Μέρος Α'

 Ειρήνη

 Σωτήριος

 Δημήτρης : Μαθηματικός Μέρος Α'

 Ελένη-Μαρία

 Λαμπρινή : Αλίκη. Μέρος Α'

 Φώτης : Μαθηματικός Μέρος Β'

 Παυλίνα

 

Πρόκειται για ένα ταξίδι στη χώρα των μαθηματικών, όπου η κεντρική ηρωίδα (και, μαζί της, ο αναγνώστης) ανακαλύπτει (ή ξαναθυμάται) το λόγο ύπαρξης όλων των θεωριών που διαμορφώνουν αυτή τη θετική επιστήμη. Η ιστορία βασίζεται στο βιβλίο "Τα Καταραμένα Μαθηματικά" του Carlo Frabetti.

 

 

 

 

Χαιρετισμός στην Εκδήλωση

Κυρίες και κύριοι, αγαπητοί συμμαθητές καλημέρα σας.

     Είμαστε μαθητές του τμήματος Πληροφορικής της Β’ τάξης του 1ου ΕΠΑ.Λ Ιωαννίνων και συμμετέχουμε στο μαθητικό φεστιβάλ ψηφιακής δημιουργίας με μια ιστορία που βασίζεται στο βιβλίο του CarloFrabetti «ΤΑ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ».

       Το έργο υλοποιήθηκε σε περιβάλλον προγραμματισμού scratch και εμπλουτίστηκε μουσικά με τη βοήθεια του προγράμματος SonicPi που τρέχει πάνω στην πλατφόρμα υλικού RaspberryPi. Για την επεξεργασία των εικόνων δουλέψαμε με το Photoshop ενώ για την επεξεργασία του ήχου με το πρόγραμμα Audacity.

     Σκοπός μας είναι στο πλαίσιο της συμμετοχής μας στο ψηφιακό φεστιβάλ να αναδείξουμε την χρησιμότητα του προγραμματισμού και να διευρύνουμε τις γνώσεις μας πάνω σε αυτό.

     Στόχος μας η καλή συνεργασία και η επίτευξη του καλύτερου αποτελέσματος.

Ας ξεκινήσουμε

 

Οι φωνές που ακούστηκαν στο πρώτο μέρος είναι : του Δημήτρη, του Βαγγέλη, της Λαμπρινής και της Ελένης .

Στο δεύτερο μέρος ακούγεται ο Φώτης, ο Νότης και η Κασσιανή.

Στα γραφικά συμμετείχε ο Παναγιώτης.

Τους υπολογιστές χειρίστηκε ο Φώτης, ο Αλέξανδρος, ο Βαγγέλης και η Κασσιανή

Είμαι η Παυλίνα

Είμαι η Λαμπρινή

Σας ευχαριστούμε πολύ.

 

Λογισμικά

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε.

Στιγμιότυπο από το πρώτο μέρος του έργου

Details

Πηγαίος Κώδικας Scratch2

Sonic Pi, Στιγμιότυπο εντολής επανάληψης

Details

Πηγαίος Κώδικας

Υλικό

Φορητός υπολογιστής, Ανοιχτή πλατφόρμα υλικού Raspberry Pi

Raspberry Pi

Details

Ανοιχτή πλατφόρμα υλικού Raspberry Pi

Τι είναι το Raspberry Pi

To Rasppberry Pi είναι ένας πλήρης υπολογιστής σε μέγεθος πιστωτικής κάρτας.
Η τελευταία του έκδοση, Raspberry Pi 2, έχει τετραπύρηνο επεξεργαστή τύπου ARM και 1GB RAM.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  •     Broadcom BCM2836 ARMv7 Quad Core Processor powered Single Board Computer running at 900MHz
  •     1GB RAM
  •     Micro SD 16 GB
  •     40pin extended GPIO
  •     4 x USB ports
  •     4 pole Stereo output and Composite video port
  •     Full size HDMI
  •     CSI camera port for connecting the Raspberry Pi camera
  •     DSI display port for connecting the Raspberry Pi touch screen display
  •     Micro SD port for loading your operating system and storing data
  •     Micro USB power source
  •     10/100 BaseT Ethernet υποδοχή

 

Raspberry Pi

 

Broadcom BCM2836 ARMv7 Quad Core Processor

Details

Raspberry 2

Details

Στιγμιότυπο

Details